loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 299 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)

مسابقات به طور حرفه ای و در محیط های ناآشنایی همچون دره های عمیق و مناطق کوهستانی اتفاق می افتد که در بازی های مشابه که ژانر Racing دارند کمتر مشاهده می شود. یکی از بهترین ویژگی های این بازی امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی ماشین ها، محیط و حتی پیست های مسابقه است، به طور کلی گیمر می تواند بر اساس سلیقه و علایق خود در بازی تغییر ایجاد کرده و ماشین مورد نظر خود را با شرکت در مسابقات ارتقاء دهد.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده مهیج مسابقات ماشین سواری TrackMania 2 Canyon

 

مسابقات به طور حرفه ای و در محیط های ناآشنایی همچون دره های عمیق و مناطق کوهستانی اتفاق می افتد که در بازی های مشابه که ژانر Racing دارند کمتر مشاهده می شود. یکی از بهترین ویژگی های این بازی امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی ماشین ها، محیط و حتی پیست های مسابقه است، به طور کلی گیمر می تواند بر اساس سلیقه و علایق خود در بازی تغییر ایجاد کرده و ماشین مورد نظر خود را با شرکت در مسابقات ارتقاء دهد. Mania Planet از جمله سرویس های ویژه ای است که برای اولین بار در این بازی استفاده شده است، این سرویس تغییرات اعمال شده و خاص که توسط گیمر روی بازی انجام می شود را به اشتراک می گذارد. به عبارتی هر گیمر با توجه به سلایق و قدرت خود در پیشبرد بازی، می تواند خواسته های خود را بر بازی اعمال کند و تغییرات چشمگیری در مدل های ماشین، مسیرها و دیگر اجزای ظاهری و سازنده بازی را بوجود آورد، که توسط سرویس Mania Planet این تغییرات در اختیار دیگر علاقمندان قرار می گیرد. Car Damage نیز نام یکی دیگر از ویژگی های منحصربفردی است که در سری بازی های TrackMania برای نخستین بار دیده می شود، که وجود آن باعث می شود تا بدنه خودروها طبیعی عمل کرده و قابل تخریب باشند.

افکت های اعمال شده و ظرافت خاصی که در طراحی بازی به کار گرفته شده است بسیار عالی هستند و حتی کوچکترین شکافها و ناهمواری های موجود در دره ها و دیوارها به وضوح دیده می شوند که نشان از گرافیک عالی بازی و پرداختن به جزئیات توسط طراح می باشد که باعث متفاوت و جذاب تر جلوه دادن بازی شده است. استفاده درست از افکت ها ، باعث شده است هنگامی که ماشین اوج گرفته و سرعت سرسام آور آن صفحه مانیتور شما را به لرزه در می آورد، تفاوت  و سرعت واقعی را به طور کامل احساس می شود. بازی آمیخته با سبکی اکشن است و شاهد صحنه هایی زیبا از درگیری دو خودرو خواهید بود که شاید منجربه واژگون شدن و یا آتش سوزی خودرو طرف مقابل شود. امکان ثبت لحظات زیبایی که گیمر خلق می کند توسط فیلمبرداری قوی بازی قابل ضبط و نگهداری می باشد، همچنین گیم پلی بسیار هیجان انگیز و قوی، صداگذاری عالی و طبیعی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد.

 

 

 

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

 

http://www.dl.ir-dl.com/user9/pic/TrackMania2Canyon5.jpg

 

http://www.dl.ir-dl.com/user9/pic/TrackMania2Canyon4.jpg

 

http://www.dl.ir-dl.com/user9/pic/TrackMania2Canyon3.jpg

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 

 

OS: Microsoft Windows XP, Vista, 7
Cpu: 1.5 GHz
Ram:1 GB
Video Cards: 256 MB, Pixel Shader 2.0 / Intel HD 2000 / Nvidia ION / AMD HD 6310
DirectX: Microsoft DirectX 9.0 c
Hard Drive: 1.5 GB

 

 

 

 

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا  بازی به گونه ای فشرده سازی شده است که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

 

 

روش نصب :

پس از Extract کردن فایل فشرده، جهت نصب بازی کافی است تا فایل ManiaPlanetCanyon_Setup.exe را اجرا کنید.

 

 

 

 


روش کرک :

.: دانلود کرک بازی TrackMania 2 Canyon :.

کرک را از لینک بالا دریافت کنید. و دقت داشته باشید رمز فایل فشرده عبارت|ir-dl.com | می باشد

:: چنانچه که هنگام اجرا با خطای زیر مواجه شدید ::

:: باید نسخه 4.0.30319 نرم افزار NET Framework را دانلود کرده و در سیستم خود نصب کنید ::

.: دانلود  4.0.30319 NET Framework :.

:: پس از نصب NET Framework 4  کرک را اجرا کرده و با توضیحات ساده که شامل کپی رمز در CD Key Options می باشد، بازی را کرک کرده و اجرا کنید.::



* دانلود بازی *

حجم : 854 مگابایت

پسورد : ir-dl.com

منبع : ایرانیان دانلود

http://www.uplooder.net/img/image/1/ef2a5d37ed3ca86f3a29a9b7689666c2/DOWNLOAD.gif


 

 

 

!نظر یادتون نره!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 579
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 5,439
  • بازدید سال : 132,640
  • بازدید کلی : 3,210,659