loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 300 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)

مسابقات به طور حرفه ای و در محیط های ناآشنایی همچون دره های عمیق و مناطق کوهستانی اتفاق می افتد که در بازی های مشابه که ژانر Racing دارند کمتر مشاهده می شود. یکی از بهترین ویژگی های این بازی امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی ماشین ها، محیط و حتی پیست های مسابقه است، به طور کلی گیمر می تواند بر اساس سلیقه و علایق خود در بازی تغییر ایجاد کرده و ماشین مورد نظر خود را با شرکت در مسابقات ارتقاء دهد.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده مهیج مسابقات ماشین سواری TrackMania 2 Canyon

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 151 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (1)

بازی مسابقات اتومبیل‌رانی Soviet Rally شما را به دوران شوروری سابق می‌برد، در زمانی که مسابقات اتومبیل‌رانی در شوروی بسیار محبوب بود. در این بازی شما با رانندگی به وسیله اتومبیل‌های افسانه‌ای در مسابقات قهرمانی شرکت می‌کنید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 532 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

MotorSport Revolution نام بازی پرهیجانی در سبک ورزشی و مسابقه ای برای PC میباشد که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط کمپانی Ghost Machine در استیم عرضه شده است. با انتخاب اتومبیل مورد نظرتان نسبت به بودجه ای که دارید، وارد مسابقات بین المللی شوید. کسب مقام قهرمانی، مهم ترین چیزیست که در هر دوره از مسابقات باید به آن دست پیدا کنید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/52/7dd2e566ddf1a13c977cd7fe2c4d1a57/MotorSport-Revolution.jpg

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 198 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی Zombie Driver HD یک مجموعه شلوغ و هیجان انگیز از خودروها، سرعت دیوانه وار، انفجارهای بزرگ و البته زامبی هاست! بازیکن می تواند از میان حالت های بازی کشتن آزاد و یا بازی مرحله ای، یکی را انتخاب نماید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 358 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

Motorama: Classic Racing نام نسخه جدید سری بازی های Motorama می باشد که در سبک ماشین سواری و اکشن عرضه شده است. در این بازی، شما به حال و هوای ماشین های دهه ۵۰ میلادی و آن دسته از ماشین هایی که در فیلم های آن دوره به کار میرفته است دعوت می شوید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 353 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید. پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 202 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

Nitro Racers جزو سری بازی های Gametop است که با حجم کم محبوبیت زیادی در بین گیمرها کسب کرده است. دربازی گرافیک خوبی دیده می شود که با توجه به حجم کم بازی، بسیارعالی تدوین شده است. سرعت خیره کننده با استفاده از نیترو در بازی که توسط کلید Alt سمت چپ صفحه کلید فعال می شود صفحه نمایش خود را به لرزه در آورید.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 


دانلود در ادامه ی مطلب.

 

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 579
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,160
  • بازدید ماه : 6,211
  • بازدید سال : 133,412
  • بازدید کلی : 3,211,431