loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 574 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/55/8292ba1a4abb53c4fb1bcd5c2005b7b4/Daum-PotPlayer.png

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 320 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD یک نرم افزار پخش چند رسانه ای برای اجرای بلوری، فیلم های ۳D و فیلم های HD است. شما می توانید با این نرم افزار از تماشای فیلم در انواع دستگاه های پخش دیجیتال مانند کامپیوتر، نوت بوک، اسمارت فون، تبلت و تلویزیون خود لذت ببرید. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

نرم افزار معروف تماشای فیلم CyberLink PowerDVD Ultra 16.0.1713.60

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 242 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

Stereoscopic Player یک پلیر پخش سه بعدی فیلم است که به تازگی منتشر شده است.ایننرم افزار به کاربر این اختیار را خواهد تا پخش فیلم های سه بعدی و یا فایل های دی وی دی را به بهترین شیوه ی ممکن عملی نماید. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

نرم افزار پخش فیلم های سه بعدی Stereoscopic Player 2.4.2

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 425 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

KX Media Player نام یکی از بهترین و کارآمد ترین مدیا پلیرهای تولید شده برای دیوایس های مبتنی بر اندروید می باشد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی و تصویری خودتان را به راحتی بر روی دستگاه اندرویدی خودتان پخش نمایید.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از   T.KDOWNLOAD  دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

KXMedia-Player

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 100 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

Conceiva Mezzmo یک مدیا سرور جامع و قدرتمند است که به شما اجازه می دهد تا تمام ویدئو ها، فیلم ها، تصاویر و موسیقی هایی کامپیوتر خود را روی تلویزیون یا کنسول بازی خود به اجرا درآورید. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار مدیا سرور خانگی Conceiva Mezzmo

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 144 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار VideoMix For Android این امکان را به شما می دهد تا به آسانی فیلم های مورد نظر خود را جستجو کرده و آن ها را به صورت آنلاین تماشا کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

VideoMix-For-Android

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 161 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. Pinnacle TVCenter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار تماشای تلویزیون با کامپیوتر Pinnacle TVCenter v6.4.8.992

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 394
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 873
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 488
  • بازدید ماه : 4,539
  • بازدید سال : 131,740
  • بازدید کلی : 3,209,759