loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 486 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

Project Fi by Google یک تجربه بی‌سیم جدید از گوگل است که طراحی شده تا به شما کمک کند اتصالی با بالاترین کیفیت را بدست بیاورید، امکان ارتباط آسان میان شبکه‌ها و دستگاه‌ها را فراهم کند، و تجربه سرویس را تا جایی که ممکن است آسان سازد.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 344 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

برای مدیریت و همچنین نظارت همه جانبه برروی پهنای باند مصرفی اینترنت خود می توانید از نرم افزار حرفه ای PRTG Network Monitor استفاده کنید . کاربرد این برنامه بیشتر برای دارندگان سرور و یا شبکه می باشد که می توانند تمام اطلاعات ضروری نظیر مقدار دانلود و آپلود ، مدت زمان وصل بودن ، کانکشن های وصل شده ، سایت های مورد بازدید ، پورت های در حال استفاده و بسیاری دیگر از اطلاعات ریز مربوط به اینترنت خود را مشاده نمایند . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

نرم افزار مانیتورینگ کامل پهنای باند اینترنت PRTG Network Monitor 15.3.19.4027

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 287 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

NetTraffic اپلیکیشن سودمندیست که به مانیتورینگ اطلاعات ترافیک ورودی و خروجی شبکه می پردازد. مراحل نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به توجه زیاد کاربرد پیش می رود و پس از اتمام نصب میتوانید از مزایای این نرم افزار بهره مند شوید. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار مانیتورینگ اینترنت و شبکه NetTraffic v1.25.5

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 170 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال راهی برای پیدا کردن فایلهای تورنت و دانلود کردن مستقیم آنها بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود می گردید ؟ BitTorrent® Pro نرم افزار رسمی بیت تورنت می باشد که به شما امکان دسترسی به فایلهای اشتراک گذاری شده را نه بر روی کامپیوتر شخصی بلکه بر روی سیستم عامل اندروید در اختیارتان قرار می دهد . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

BitTorrent®-Pro---Torrent-App

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 151 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار µTorrent® Pro – Torrent App می توانید تورنت فایل ها را دریافت نموده و سپس آن ها را دانلود کنید . برای این کار تنها کافی است تورنت هر فایل را وارد برنامه کرده و سپس آن ها را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

µTorrent® Pro - Torrent App

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 204 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

cFosSpeed اپلیکیشنی سودمندیست که به همگام سازی و اولویت بندی کانکشن های اینترنتی شما می پردازد تا بتوانید بهترین استفاده را از حق اشتراک اینترنت خود ببرید. این نرم افزار قبل از هر چیز برای هریک از کانکشن ها یک سیستم مدیریت ایجاد می کند.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v9.04.2051

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 214 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

 با کمک نرم افزار Internet Speed Meter  می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید . این برنامه به شما اجازه می دهد تا بر سرعت دریافتی خود به صورت کامل نظارت داشته باشید . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

Internet-Speed-Meter

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 579
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,711
  • بازدید ماه : 5,762
  • بازدید سال : 132,963
  • بازدید کلی : 3,210,982