loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 344 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

برای مدیریت و همچنین نظارت همه جانبه برروی پهنای باند مصرفی اینترنت خود می توانید از نرم افزار حرفه ای PRTG Network Monitor استفاده کنید . کاربرد این برنامه بیشتر برای دارندگان سرور و یا شبکه می باشد که می توانند تمام اطلاعات ضروری نظیر مقدار دانلود و آپلود ، مدت زمان وصل بودن ، کانکشن های وصل شده ، سایت های مورد بازدید ، پورت های در حال استفاده و بسیاری دیگر از اطلاعات ریز مربوط به اینترنت خود را مشاده نمایند . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

نرم افزار مانیتورینگ کامل پهنای باند اینترنت PRTG Network Monitor 15.3.19.4027

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 170 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال راهی برای پیدا کردن فایلهای تورنت و دانلود کردن مستقیم آنها بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود می گردید ؟ BitTorrent® Pro نرم افزار رسمی بیت تورنت می باشد که به شما امکان دسترسی به فایلهای اشتراک گذاری شده را نه بر روی کامپیوتر شخصی بلکه بر روی سیستم عامل اندروید در اختیارتان قرار می دهد . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

BitTorrent®-Pro---Torrent-App

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 204 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

cFosSpeed اپلیکیشنی سودمندیست که به همگام سازی و اولویت بندی کانکشن های اینترنتی شما می پردازد تا بتوانید بهترین استفاده را از حق اشتراک اینترنت خود ببرید. این نرم افزار قبل از هر چیز برای هریک از کانکشن ها یک سیستم مدیریت ایجاد می کند.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v9.04.2051

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 214 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

 با کمک نرم افزار Internet Speed Meter  می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید . این برنامه به شما اجازه می دهد تا بر سرعت دریافتی خود به صورت کامل نظارت داشته باشید . شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

Internet-Speed-Meter

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 104 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار File & Image Uploader دیگر نیازی به رفتن و پر کردن فرم های رجیسترینگ سایت های اشتراک گذاری ندارید.این نرم افزار از قدرتمندترین نرم افزار های آپلود می باشد.شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود نرم افزار آپلود عکس و فایل File & Image Uploader v6.8.0

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 174 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Radio Noise FM – Pro نام یک نرم افزار کاربردی برای گوش دادن به رادیو اینترنتی به صورت آنلاین می باشد. از ان پس به راحتی و سر ساعت به اخبارهای آنلاین گوش فرا دهید. این نرم افزار به صورت کامل از scrobbling  پشتیبانی می نماید. شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

Noise-FM

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 241 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Speedtest.net  این امکان را به شما می دهد تا کمتر از ۳۰ قانیه سرعت اینترنت گوشی اندرویدی خود را تست نمایید . در هر نقطه ای از جهان که هستید سرعت اینترنت خود را تخمین بزنید .شما میتوانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

Speedtest.net

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 579
  • بازدید امروز : 895
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,256
  • بازدید ماه : 6,307
  • بازدید سال : 133,508
  • بازدید کلی : 3,211,527