loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 431 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (1)

محیط ها و راهروهای بازی White Mirror با نور بسیار پایینی روشن شده اند و در برخی از مواقع نیز، حتی این نور را نیز در اختیار نخواهید داشت. قبل از این که به محیط جدیدی قدم بگذارید، باید آن جا را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. چون امکان وجود تله در محیط های جدید، بسیار بالا می باشد.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/78/534f46bd5d64d3235cd1bcbe6730d51f/White-Mirror.png

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 1088 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

Secret Weapons Over Normandy نام یک بازی پر هیجان در سبک شبیه ساز نبرد های هوایی بوده که توسط LucasArts برای کامپیوتر منتشر شده است. زمانی که جنگ جهانی دوم در اوج خود بوده و کشور ها تا حد نابودی با یکدیگر می جنگند، ماموریت های بسیار مهمی در بازی به شما داده می شود تا با کمک گرفتن از هواپیما های فوق پیشرفته و جنگی به خاک دشمن نفوذ کنید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 48183 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Pool Nation یک بازی بیلیارد با 11 حالت بازی بسیار جذاب شامل حالت حرفه ای، بازی آنلاین و حالت سرعتی جدید است. در تجربه ی آنلاین یا آفلاین این بازی راحتی کنترل به شما قدرت راهیابی به صحنه های زیبایی را می دهد که تا به حال در دنیای واقعی ندیده اید. پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

دانلود بازی گروه بیلیارد بازها Pool Nation

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 333 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Gutterball 2 یک بازى مخصوص ورزش دوستان و علاقمندان بازى بولینگ که این بار براى سیستم هاى خانگی تان تهیه شده است. سبک بازى ورزشی است و دارای گرافیک سه بعدى و کیفیت بالا می باشد.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذن ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 924 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

Incinerate یک بازی اکشن و جنگی برای کامپیوتر است و توسط کمپانی Stars Ashes برای کامپیوتر انتشار یافته است و اتفاق های سال 2074 میلادی را روایت می کند. در ابتدای بازی شهاب سنگ بسیار بزرگی به بسیاره زمین برخورد می کند و انسان ها را به وحشت می اندازد و شما باید به روش های مختلف انسان ها را نجات دهید.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذن ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 1759 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی cosmo bots full version  شما نقش یک موجود فضایی را دارید که باید تکه های زمین بازی را قطع کند تا موجودات فضایی بد جنس در آن قسمت ها گیر افتاده و از بین بروند.این بازی در ابتدا فقط در گوشی های سونی اریکسون بود که بعد از کسب محبوبیت،نسخه ی کامپیوتر این بازی ساخته شد.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

tahakalaee بازدید : 2127 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Battlefield دقیقا به سراغ احساسات شما می رود حال فرق نمی کند که شما یک تک تیر انداز ارتش آلمان باشید یا یا یک تخریبچی روس باشید. زمانی که یک ویتکونگ هستید هم همین احساس بر علیه تفنگداران آمریکایی با شماست . در همین حال حس شماست که جادوگران EA را بسیار خوشنود می کند. نخست با نسخه ۱۹۴۲ کار خود را آغاز کرد ، این نسخه شاید اثر گذار ترین سناریوی این بازی باشد کسانی که این بازی را به پایان رسانده اند می دانند که صدای تق تق کردن چکاندن اسلحه در مقابل مشتی سرباز آلمانی  دیوانه به چه معناس.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 579
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 1,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,506
  • بازدید ماه : 5,557
  • بازدید سال : 132,758
  • بازدید کلی : 3,210,777