loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 381 جمعه 15 مرداد 1395 نظرات (0)

Midtown Madness عنوان بازی مسابقه ای و زیبایی است که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است. شما در این بازی هیجان انگیز با ماشین خود در شهرزیبای لندن مسابقه میدهید و این یکی از امتیازات این بازی به شمار میرود.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود بازی مسابقه ای Midtown Madness برای PC

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 172 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

Charles Jericho امپراطور خشن سانفرانسیسکو و یکی از بزرگترین جنایتکاران می باشد که باید به دست John Tanner مجرب بازداشت شود. جان تانر یک کارآگاه سخت کوش و مبارز است که تمامی افکارش را معطوف به نابودی تبهکاران کرده است و تجربه بسیاری در این زمینه دارد.دست فرمان جان را می توان یکی از مهمترین مهارت وی معرفی کرد که در مأموریت های غیرممکن به کمک وی خواهد آمد. شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 198 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

ستاره های بازی f1  با هم به رقابت می پردازند میتوان از این بازی به صورت آنلاین نیز بهره برد و برای تمامی سنین قابل استفاده است. شامل اتومبیل های رسمی فرمول یک  و نقشه ها و مدارات نیز است.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

دانلود بازی F1 Race Stars

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 531 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

MotorSport Revolution نام بازی پرهیجانی در سبک ورزشی و مسابقه ای برای PC میباشد که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط کمپانی Ghost Machine در استیم عرضه شده است. با انتخاب اتومبیل مورد نظرتان نسبت به بودجه ای که دارید، وارد مسابقات بین المللی شوید. کسب مقام قهرمانی، مهم ترین چیزیست که در هر دوره از مسابقات باید به آن دست پیدا کنید.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/52/7dd2e566ddf1a13c977cd7fe2c4d1a57/MotorSport-Revolution.jpg

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 247 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

Project CARS شبیه سازی خارق العاده در رشته ماشین سواری برای کامپیوتر محسوب می شود که توسط شرکت Slightly Mad Studios در ۲۰۱۵ منتشر شده است. بیش از صد ها نوع اتومبیل دنیای واقعی در این عنوان لایسنس شده اند. بدین معنی که کاربران می توانند با کسب امتیاز، به مرور زمان آن ها را خریداری کنند. سپس به مسابقاتی دل چسب و واقع گرایانه بروند.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

 

http://www.uplooder.net/img/image/81/e3649435db4c8a658dc9b6cb64747d69/Project-CARS.jpg

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 292 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

در این بازی شما می توانید هر شخصیتی که دوست دارید انتخاب کنید. و  با تمام قدرت به مسابقه بپردازید و با رقیبان خود به جدال های جالبی دست بزنید. شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

دانلود بازی مهیج Pressure برای کامپیوتر

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


tahakalaee بازدید : 225 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

Real World Racing Z عنوان جدید بازی Real World Racing است که به تازگی منشتر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است، بازی در سبک ریسینگ یا مسابقات اتومبیل سواری است. گیمر در این بازی باید با رقیبان خود در خیابان های شهرهای معروفی همچون London, Paris, Rome و Barcelona به رقابت بپردازد و پیروز شود.پس وقت رو از دست ندید و همین الان از  T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

 

دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

 

دانلود در ادامه ی مطلب.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 4340
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 394
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 873
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 4,451
  • بازدید سال : 131,652
  • بازدید کلی : 3,209,671